1 december

Idag är det första december vilket innebär att det är julaffton om bara 24 dagar! Blev också glatt överraskad igår när jag kommer in i mitt rum och då har mamma och pappa satt upp en pressent kalender! Har aldrig i hela mitt liv haft en så jag blev jätte glad! Har inte öppnet paketet ännu men jag ska göra det snart. 
Idag blir det slöjd som står på schemat nästan hela dagen, tycker inte det är så kul just nu för vi håller på att brodera och det är inget jag gillar sådär jätte mycket. Vad ska våra läsare göra idag då??

Pressent kalendern som hänger över min slarvit beddade säng. hehe.


Min dummle kalender. Muums!
//Ellen

Kommentarer
Postat av: linnea

Hahah jag är redan i skolan. :)

några planer efter plugget då ?

2010-12-01 @ 07:55:01
URL: http://woeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0