Här ska det stå en rubrik

Hela den här förmidagen/dagen har jag städat och ränsat i min lilla garderob och nu är jag äntligen klar! Ni ska bara veta hur nöjd jag är, det blev så snyggt!
Sen det här med Ellen, om hon inte orkar eller har någon blogg lust så behöver hon ju inte blogga men det kommer nog tillbaka snart. Nu ska jag nog gå ut, tror jag men problemet är, Vad ska jag göra??! På riktigt det finns inget man kan göra ute om man är själv. Men men, vi hörs senare //VENDELA

Älskade sommar!


Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD - ALLT OCH INGET

veckans blogg är dragen!

KOlla om det var du såm vann :D

Allt bra annars ??:)

2010-12-27 @ 16:46:34
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0