Jag är tillbaka!

Ja nu är jag tillbaka från London, eller jag kom hem igår kväll/natt. Så det blev inte många timmars sömn inatt och det blev inte speciellt mycket bättre med att typ ha världens jobbigaste dag, som Ellen skrev. Men det gick väl okej, vi får väl se när resultatet kommer. Jag har i alla fall haft det toppen bra i London! Handlat julklappar,shoppat till mig själv och så har jag såklart köpt en present till Ellen, hoppas hon gillar den!

Annars så har det varit en bra dag och jag har just kommit hem från att ha åkt pulka med Nima och Martin, haha det var jätte kul! Nu ska jag surfa lite och senare är det dags för träning. //Vendela


Hejdå London, saknar dig redan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! nu är vinnaren av dagens blågg utsed! Kolla in hit om det var du som vann: http://majuss.se/2010/december/dagens-blogg-torsdag.html#comment

Om du nu inte vann så får du en ny chans redan nu!

Du kan anmäla dig fram till Fredag klockan 17:00.



Lycka till GodJul!

2010-12-09 @ 17:28:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0