Mer och mer snö


Mycket snö, men det blir ännu mer!!
Hej och godmorgon! Nu sitter jag i min säng och tittar på olika bloggar. Och utanför mitt fönster snöar det och snöar, kan det aldrig ta slut!! Jag  menar hur mycket snö finns det i den där himlen!! Iallafall så ska jag plugga idag, packa och plugga ännu mer. Låter inte så roligt,va? Nä det är det inte heller men tanken att jag åker till London imorgon får mig att blir mer positiv Jag kommer hem på torsdag kväll och kan inte blogga i London men jag har gjort massor av tidsinställda inlägg! Ja ett eller två varje dag, resten får Ellen ta hand om. //VENDELA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0