Min näsa har ingen funktion just nu

Foto: Vendela

Hej!
Nu är jag hemma från skolan, vi fick sluta nästan en timme tidigare, jag kan säga att det samtidigt var väldigt skönt för när man väl kom in i på "skoltankar" igen, blev man väldigt trött och jag var så täppt i näsan att jag inte kunnde andas ordentligt! Annars var skoldagen bra vi hade bild där jag misslyckades totalt! Inte så jätte stor överrasking kanske, som sagt var jag har aldrig varit bra i kreativa ämnen! Men nu ska jag dricka mitt tè som jag precis kokat och sen kanske Ines kommer när hon har slutat, det får vi se. //ELLEN

Kommentarer
Postat av: zara

nu är veckans blogg avslutad.

gå in och titta om just du vann =

2010-12-08 @ 14:48:31
URL: http://zaradenunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0