Nu vill jag till skolan!

Visst blir man sugen på marsmellos!? Hittade bilden i min syrras arkiv från i sommras, mums!

Hej allihopa!
Nu har jag klippt mig, jag blev jätte nöjd! Blev inte jätte uppklippt men lite i alla fall! Sedan åt jag middag och resten av tiden har gått åt till att plugga! Nu när jag är klar med det kommer jag bara ta det lugnt och hoppas att jag kan gå till skolan i morgon för jag börjar verkligen tröttna på stt sitta här hemma, men jag tror tyvär det kan bli så att jag måste stanna hemma i morgon också. Men om jag lägger mig extra tidigt och dränker mig i tè nu, borde det ju vara konstigt att behöva stanna hemma, eller hur?

Någon dagens blogg kommer jag inte dra i kväll utan det blir i morgon. Anledningen är att det är så få som har anmält sig, så tipsa gärna om tävlingen! //

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Vad gott det där ser ut! Lite bragokex och noblesse så är det fulländat!

2010-12-07 @ 21:32:40
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh gott!!

2010-12-07 @ 21:39:44
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Godmorgon Sötnos!

Nu kan du gå in och kolla vem som blev dagens blogg! blev de inte du denna gång kan du anmäla dig igen för större chans nästa gång!



PUSS <3<3

2010-12-08 @ 05:17:48
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0