Huvva vad kallt...

Godmorgon!
Idag är vädret riktigt läskit kallt! -12 står det på våran termometer! Minus 12 grader! I november! Det är heelt sjukt. Det stod i tidningen att det inte hade varit så här kallt i November sedan 1904, det är ju mer än 100 år tillbaka i tiden! Men jag gillar vintern men när det blir så kallt att man fryser vad man än har på sig då börjar det gå lite över styr tycker jag! Föresten, hade tittat ut en jacka på stadium i söndags men den fanns inte i min storlek men nu har pappa köpt den på en annan butik! Kommer visa den när jag visar alla andra plagg jag köpte i söndags lite senare ikväll (tror jag) Ha en bra dag!

En tråk bild, men jag har väldigt brist på bra bilder, men vendela har jätte många som jag tänkte ta av hennne, hehe! Anars måste jag gå ut och fota lite men har inte riktigt lust med det, är roligare att fota på sommaren tycker jag! //Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0