Läskigt!

Ligger i sängen och vilar, för jag känner mig lite sjuk, typ illamående men ändå inte.
Gick bra men showen, gjorde inte bort mig totalt men missade lite i rappen, aja det är inte hela världen men nu ska jag berätta en sjukt läskig sak. Jag ringde mamsi när jag kom hem och sa attjag mådde lite dåligt, sen skulle jag hämta ner datan till mitt rum och när jag drar ut sladden ser jag att mina mrsvin har ätit jätte mycket på sladden. Men jag drar ut den, går ner i mitt rum och sätter in kontakten, så får jag en stöt! Så jag ringer pappa och han säger att jag ska sätta på hans skinhandskar ich dra ut den så att jag inte få en stöt till, jag det var väldigt lääskigt, nu känns det som om något kitlar innuti handen! Det blev en liten roman man jaja.

Liten konstig random bild.
Foto: Konstigt nog vare jag.
//Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0