Gårdagen

Hejsan! Jag skrev inge mer igår, för jag hann inte men det gör väl inte så mycket. För jag hade en jätte rolig julafton med min släkt. Och tomten kom med massor av fina julklappar. Men dum som jag är så glömmer jag såklart min kamrea hos mina kusiner, så jag kan inte lägga upp bilder på min fina klappar. Men om ni undrar fick jag lite kläder från London, en liten parfym, en bok, converse och pengar (!!!!!). Jag är jätte glad för det men det är också jätte roligt att dom andra gillade mina klappar (jag hoppas det iallafall). Nu idag vet jag som vanligt inte vad jag ska göra, men jag vill träffa Ellen!! Känns som hundra år sedan, och sen skulle jag villja åka lite pulka (jag älskar det!) //VENDELA


Foto:Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0