Höll på att kissa på mig!

Hej! Julias fest igår var super rolig! Jag vet inte senast jag skrattade så mycket! Vi hade "danstävling" man skulle dansa så roligt som möjligt, jag dansade med underbara clara och garva så mycket att jag avbröt mitt i dansen för att springa på toa, annars hade jag seriöst kissat på mig! Sen åt vi chokladfondy till efterrätt! Mumma!

Okej lite om vad jag ska göra idag.... Och det har jag inte en aning om, kanske ringer Vendela eller så är jag bara här hemma och "skrotar" som min mamma brukar säga (intresant?...Nopp) Vad ska våra fina läsare göra idag? //ELLEN


En sak som  jag vet att jag måste göra, är att fota! För jag har verkligen inga random bilder kvar. Tror till och med att jag redan har lagt upp den här på bloggen för ett tag sen!

Kommentarer
Postat av: tilda ♥

ska vi följa varandra via bloglovin' ? :)

2010-12-18 @ 11:27:26
URL: http://awesomething.blogg.se/
Postat av: tilda ♥

sv: Okej :(

2010-12-18 @ 12:09:01
URL: http://awesomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0