Ja man ska ha en rubrik ja...

Hej hopp!
Har verligen inte ett skit att skriva om (jag har hört att skit inte är ett svärord). Har bara gjort såna här normala saker som att äta och titta på tv som alla behöver för att överleva! Om en timme ungefär börjar ju Idol och jag som följer det är det ju jätte kul att det är i kväll! Vem hejar ni på i idol? Ni kanske redan har tröttnat på mitt tråkskrivande så jag ska lämna er i fred, hehe! Ha en fortsatt mysig kväll, så bloggar jag säkert mer (tror jag) men jag är ju rätt beroende av bloggen så det lär väl bli så! //Ellen


Jag och Vendela var ute och fotade idag så att ni ska få se lite vintriga random bilder i stället för de sommriga!

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

varsegod :)

vad gör du just nu ?=)

2010-12-03 @ 19:19:47
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0