Kändisar skiljer sig alltid..eller?

Hej. Kom hem från Vendela för ca en timme sen och har bara suttit och slappat framför datorn. Som vanligt alltså. Men jag får typ ångest när jag sitter vis datorn för det känns som att man vill göra något vettigare. Känner ni så eller är det bara jag? Jaja. Är så fruktansvärt skönt med Fredag. Även fasst jag inte var i skolan i måndags och i tisdags så tog verkligen den här veckan på mig!

I kväll ska jag bara kolla på idol och mysa! Jag hejar på Minnah men jag är nästan säker på att Jay vinner. Vem tror ni vinner?
Har ni föresten hört att de typ är ett par nu. Och Jay som var gift! Heregud! Ja så går det väl när man ger sig in i kändis livet, vet ni om någon kändis som aldrig har skilt sig? Nej precis.
Oj ser att det blev ett långt inlägg..jaja hoppas jag inte tråkade ut er allt för mycket! //ELLEN

Foto: Jag (Ellen)

Ps: Glöm inte att anmäla er till veckans blogg!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vinnaren av dagens blogg är nu utsed kolla in hit om det blev du som vann: http://majuss.se/2010/december/dagens-blogg-fredag.html#comment

Om du inte vann så får du en ny chans redan nu!

Du kan anmäla dig fram till Lördag klockan 17:00



Lycka till och GodJul!

2010-12-10 @ 17:37:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0