Nu vet jag

Nu har jag suttit och tittat runt på olika hemsidor och letat efter en kamera som jag kan spara till. Först tänkte jag köpa en likadan kamera som Vendela har, den verkar vara jätte bra men jag har hittat en som jag tror skulle passa mig perfekt! Det är varken en systemkamera eller digitalkamera (eller det är det nog föresten..) utan en kompaktkamera/långzoomkamera! Den heter Nikon Coolpix L110 och verkar superbra! Den kostar ca 1800, så det är ju ett jätte bra pris! Så här ser den ut:


Vad tycks? Är det någon av er läsare som har den? Komentera gärna i så fall och säg vad ni tycker om den!

Kommentarer
Postat av: melina

Har inte en sån, men jag har också en kompaktkamera :)

Är personligen inte nöjd med min, den tar jätte bra bilder men jag känner att jag inte kan utvecklas som fotograf.

För på min kamera kan jag iallfall inte ha något annat objektiv, därför ska jag köpa en systemkamera.

Finns ett tips och länk om en kamera JAG kollat på .¨Men har upptäckt att samma kamera finns på expert (kolla i deras nya julkatalog) för lite billigare ;)

Hoppas jag hjälpt till på något sett ! :)

Kram !

2010-12-18 @ 23:08:14
URL: http://mmeliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0