Random bilder är vår grej

Ja vet det är jobbigt men vi älskar random bilder, det vet ni! Foto: Vendela (som vanligt:P)

Hej bloggen.
Jag är hemma från skolan idag igen för jag är fortfarande jätte förkyld och har ont i halsen! Men det är mycket bättre än igår, bara det att jag har fått en hemsk hosta nu på morgonen, inte bra! Ikväll ska jag nog klippa mig! Mitt hår är jätte slitet men jag som sparat så att det ska bli långt kommer nu att få klippa av det jag sparat, jätte kul liksom! Jaja det blir kanske finare än att gå runt och se ut som...eh.. eh...aja ni fattar.//ELLEN

Kommentarer
Postat av: Lindah Marie

Valde precis er till Veckans Blogg, kolla bloggen min! :)

2010-12-07 @ 09:08:58
URL: http://lindahmaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0