(Rubrik)

Hejsan lilla bloggen, just nu sitter jag här på mitt rum och gör typ inget. Ja jag såg nys Ellens snygga bilder (ljusbilderna) och gud vad snygga!! Grymt bästis!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, förutom att det är julafton imorgon och det ska bli jätte kul. Jag bloggar nog lite, men det blir inte specielt mycket. Men vem läser bloggar på julafton? (eller jag kommer nog göra det,haha) Sen så vaknar jag säkert helt för tidigt och har inget att göra, samma sak varje år! //VENDELA

Foto:Jag

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Härlig bild. God jul!

2010-12-23 @ 21:57:47
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0