Varmt bad

Kom precis upp från ett varmt och härligt bad! Har smurjt in mig med min body butter (det där lät inte riktigt Ellen style, men, men) det har jag faktiskt! Nu ska jag slänga mig och däcka framför tvn,  Ernst idag igen skulle jag tro! Haha, han är överdriven men ändå väldigt.. härlig (det där lät också konstigt!) Jaja. //ELLEN


Ser kanske inte sådär jätte mysigt ut, men det vare!

Skum bild, ser ut som om jag ska lägga mig i ett smutsigt bad! (det var rent)  Men ni ser mitt fina "skum hjärta+skum som flyter runt! hehe mycket SKUM! (Känner att jag har en otroligt torr humor idag!)

Kommentarer
Postat av: Frida

Det ser mysigt ut:D

2010-12-22 @ 12:07:37
URL: http://tretjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0