Ellen vill ha!

Nu när vi var ute och fotade blev jag så himla sugen på en egen system kamera! Men problemet är, jag har inga pengar (det kostar ju liksom)och jag kommer inte få den i julklapp. Så vad ska jag göra för att få i hop pengar så att jag kan köpa den? Snälla, snälla, snälla, ge tips på vad en tjej född 1998 (12 år, fyller 13 nästa år) kan göra för att få ihop pengar. Kom helst inte med typ, damsug eller så, utan något mer...vad ska man säga..jag vet inte men ni läsare är ju smarta så ni fattar säkert! //ELLEN


I wont it now!!

Ps: Glöm inte veckans blogg!


Kommentarer
Postat av: melina

Ett tips , Önska dej BARA pengar i julklapp .

Har du en bra digitalkamera ?

Sälj den ! :)



Var gjärna med och tävla i veckans blogg tävling på bloggen !

2010-12-17 @ 15:08:59
URL: http://mmelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0