Frissan


Mamma kommer om typ en kvart och hämtar upp mig till frisören. Kommer bli jätte skönt att få en liten "makeover". Hehe..kanske inte makeover precis, bara ta topparna så håret blir tjockare! Efter det blir det lite plugg med So:n. Ska läsa en onormal lång text och svara på onormala frågor! Japp, i know jag har ett sååå intressant liv! Ska väl läsa på lite spanska och engelska också. Andra språk än Svendeka = Inte Ellens starka sida! Jaha, det var allt jag hade att säga just nu!//ELLEN


Kommentarer
Postat av: eemmapeemma

varsågod! nämen vilken söt bild!

2010-12-07 @ 18:20:25
URL: http://emshiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! jag har en dagens blogg tävling oss mig och det skulle vara kul om du ville vara med!

Du beöver bara gå in hit: http://majuss.se/2010/december/dagens-blogg-tisdag.html#comment

Där hittar du mera info och hur du deltar!

Du kan anmäla dig till tävlingen fram till Onsdag klockan: 17:00!

Hoppas att du är du med!



Lycka till och GodJul!

2010-12-07 @ 19:41:41
Postat av: Elin [FOTOBLOGG]

Jag har en fototävling med temat JULSTÄMNING just nu i min blogg! Ta en fin julig bild, och skicka in till mig om du har lust, trots allt, du har INGENTING att förlora ;) Hoppas du är med, och lycka till :D

2010-12-07 @ 20:00:56
URL: http://mysphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0