Kunde inte logga in...

Hej!
Anledningen till att jag inte bloggade igår var att man inte kunnde logga in på blogg.se. Ni kanske också märkte det? Men idag ska jag hålla er uppdaterade som vanligt! Appropå i dag, jag ska åka och köpa pressent till julia som ska ha fest ikväll! Ska bli jätte roligt! En annan sak som är extremt roligt är att det är Fredag idag!! Jiohoooo! Äntligen! Men vi måste ändå gå i skolan 2 dagar nästa vecka. Jaja. Nu måste jag gå och sätta på mig något. //ELLEN


Foto: Jag
Coolt foto va?

Ps: Glöm inte veckans blogg, vinnaren dras ju senare idag!!!!

Kommentarer
Postat av: T I L D A ♥

Det va jätte konstigt, blogg.se's framsida var ju helt buggad? allting va helt.. cp?



hur är det annars då med er? :-)

2010-12-17 @ 13:24:35
URL: http://awesomething.blogg.se/
Postat av: malin

ja, sidan var knepig ;S

2010-12-17 @ 15:04:07
URL: http://malinnlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0