Lucia

Godmorgon. Idag vaknade jag av att pappa hade satt på julmusik och när jag kom upp var det lussebullar och glögg till frukost. (alkohålfri glögg alltså!). Super musikt så här på lucia men jag skullle kunna tänka mig att ha det varje dag! Den här veckan i skolan kommer nog bli väldigt skön eftersom det är lucia tåg och vi kanske ska julpyssla och sånt.

Men nu måste jag göra mig i årdning, just det kameran är laddad så ikväll kommer det nog komma upp lite bilder, men jag lovar inget! Ha en bra dag. //ELLEN



Ps: Glöm inte veckans blogg!

Kommentarer
Postat av: VEROnICA

Åh vad mysigt med sån frukost. Fast man skulle nog tröttna om det blev varja morgon :D vad gör du?

2010-12-13 @ 11:53:45
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: mv ♥

sv; hehe ah visst är den =D



jorå med mig är dt bara bra ^^

hur är dt sj? kram

2010-12-13 @ 14:45:38
URL: http://maaivu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0