Min "jul"

Hej. Förlåt för att jag inte bloggade igår. Men som tur är har ni ju Vendela som höll bloggen uppdaterad. Julafton var jätte rolig! Jag åt god mat och fick jätte fina julklappar! Igår var jag hos mina kusiner och åt middag, var också väldigt roligt. Idag ska jag också träffa släkten men den här gången min moster och en av min kusin. Vad ska våra läsare hitta på idag då? //ELLEN





Det här är lite av de julklappar jag fick i förgår. Sen fick jag också b.l.a. bok, 2 pressentkort på Cubus, sf pressentkort, laddare till ipod och monopol med kreditkort! Och hela familjen fick en Ipad av "TOMTEN"! Vad fick ni läsare i julklapp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0