Okej, detta måste bli mitt sista långa inlägg!

 
(Bild från google)
Hej. Nu är jag hemma från denna extremt onödinga dag. Var heller inte inställd på att ha matte. Super kul när man kommer in och tänker hyfsat posetivt att idag kommer vi bara pyssla och städa lite men nej, då ska vi räkna matte! Jaja. Men när vi skulle städa asso, gud vad jag och Vendela garva, vi skulle städa pappersskåpet och i det fanns typ 100 olika papper, jag överdriver inte! Det är väldigt svårt att förklara vad vi garva åt eftersom vi har så extremt torr humor, men hela situationen var otroligt komisk, att sitta där med en hög med för många papper i och känna sig helt hjälplös! Nu ska jag ladda upp för träning vi 6. Bloggar mer senare! //ELLEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0