Style Rookie - Inspirerar mig

Min still (Vendela) är väl ganska annorlunda och om man ska beskriver den så skulle jag säga: Mormor/Geek still med många söta detaljer. Och jag vet att dom flesta tycker jag klär mig fult och jätte konstig men om jag vill klä mig såhär tänker jag göra det. För jag blir så irriterad på alla dom som tycker att bara för man inte klär sig som alla andra är man konstig och klär sig fult. Men en tjej som jag inspireras mycket av är en bloggare i U.S.A, Tavi heter hon och driver en stor blogg. Hon har så cool klädstil, och vågar ha på sig det hon vill! //VENDELA




Tavi, älskar henne.
P.S: Glöm inte Veckans blogg!!


Kommentarer
Postat av: clara

din kläd stil kanske är annorlunda men söt :)

första outfiten var ganska cool :D

2010-12-11 @ 22:02:21
URL: http://claravem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0