Det är f*n inte normalt för en 12 åring...

... att behöva sitta med 36 spanska glosor och plugga på en fredag, jag vet snart börjar man högstadiet och gud vad mycket läxor och blblbla orkar inte tänka på det, men jag går på mellanstadiet, jag ska väl inte behöva plugga på en Fredag. Ni tänker väl.."Men nu överdriver hon, hon kan väl kolla igenom de på måndag, det gör väl inget med nått fel här och där" Men är man geek så är man de f*n, blev mycket svordommar det här men jag blir ju så himla irriterad, men nu ska jag fortsätta lite till och sen blire idol! Go Linnea och Minnah!!!!


Fy vad skönt det där kändes att bara få skriva av sig allt skit! Go Linnea!!!
//Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0