Första advent

Godmorgon!
Idag blir det shopping för min del, tar med mig pappsen. Har verkligen inget att sätta på mig, känns som att jag byter mellan 4 plagg varje dag, men det ska det bli ändring på idag hoppas jag! Ska verkligen försöka hitta ett par nya chinos eftersom mina gamla sprack! Hehe. Jaha vad ska ni läsare hitta på på första andvent? För det är ju faktiskt det idag! Nu ska jag bara sätta på mig lite kläder och sen blir det shopping!! (Bli bara inte för besvikna när jag kommer hem med ett plagg, det kommer antagligen bli så eftersom jag är otroligt kräsen!)


//Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vill du att vi ska komma ihåg dig?

Din E-postadress: (Den kommer bara vi se)

Du kanske har en blogg som du vill vi ska kolla in?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0